petek, 15. julij 2011

Accessories

Obožujem nakit. 
Izjemno pa me pritegnejo starinsko oblikovani kosi. Nekakšen vintage style. Če prikažem v slikah, zgleda nekako tako:



Najbolj všeč so mi prstani, zato jih imam v svoji zbirki tudi največ, uhanov pa v moji škatli z nakitom skoraj ne najdeš. Izjema sta dva para srebrnih mini uhančkov, ki jih imam že kar nekaj časa in dva para uhanov v obliki rožic, ki mi jih je podarila soforumašica na forumu Lepa.si (ja, tud oglaševat moram :)). 

V moji zbirki prevladuje predvsem kič, nekaj pa je tudi srebrnih kosov. Se pa zadnje čase nekako trudim, da ne bi več kupovala teh cheap dodatkov, ker na žalost prehitro spremenijo barvo/zarjavijo in na ta način niso več uporabni. Medtem ko srebro zdrži precej dlje časa, čeprav je malo dražje kot kič. Torej, raje bom začela kupovat bolj kvaliteten nakit, ker mi je enostavno škoda denarja za cheap nakit, čeprav v trgovini presneto dobro izgleda.

In kako izgleda moja zbirka nakita? Sem poskušala na hitro zajet večino stvari...


Ni komentarjev:

Objavite komentar