nedelja, 24. julij 2011

Happy Birthday (to Me) :)

Najboljši rojstni dan?

Vsekakor tisti, ki ga preživim s svojimi najljubšimi, in sicer z družino ali še raje - s prijateljicami. Letošnji birthday je bil vsekakor fantastičen, saj sem bila ves dan obdana s prijateljicami, ki so mi za začetek nazdravile točno opolnoči :) Dan se je nadaljeval s smehom (veliiiikooo smeha), internimi forami, poležavanjem na plaži, ocenjevanjem tipov na plaži :P, gledanjem mehiških nadaljevank in glasnim komentiranjem le-teh :) Pina Colada, Vod(k)a..Khmmm..Fun, fun fun :)


Tokrat je moja sestra glede darila precej skrivnostna. Razdelila ga je namreč na dva dela in mi podarila le en del, tako da zdaj nestrpno pričakujem še drugega..Obvlada, ker ve, da imam nadvse rada presenečenja :)
Podarila mi je kjuuuut čestitko in verižico, ki sem jo že sama nameravala kupit (jo celo odnesla do blagajne, a je na koncu nisem kupila). In zdaj čakam na drugi del :)

Še slikce:


Ni komentarjev:

Objavite komentar