nedelja, 31. julij 2011

Lovely gift

Včeraj je bil zanimiv dan. Vse prijateljice smo se končno uspele uskladiti in se dobile v slaščičarni, da bi še v domačem okolju proslavile moj rojstni dan.
Mimogrede smo še Švicarje naših let usmerile v najbljižji disko in pri tem dobile zanimivo ponudbo :)

Presenetile so me tudi z darilom. In sicer z bonom za šoping po BTC centru, lakom za nohte in čokolado (ki sem jo polovico že pojedla in je zato ni na sliki :)). Najbolj vesela sem bila ravno laka za nohte, saj so si bejbe zapomnile odtenek, ki sem ga želela že prej kupiti. In ravno te malenkosti štejejo največ.


Večer se je potem prevesil v noč, ki smo jo preživele v enem izmed klubov in pošteno nazdravile. Pridružil se nam je tudi kolega od prijateljice. No, v detajle pa raje ne grem :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar