sobota, 30. julij 2011

My Phone History

Glede na to, da je mobilni telefon takorekoč moj vsakodnevni spremljevalec, sem se odločila, da prikažem svojo dosedanjo izbiro telefonov. Svoj prvi mobi (rabljen) sem dobila od sestre in sicer tam nekje okoli sedmega ali osmega razreda. Itak sem bila takrat vsa ponosna na prvi mobi in navdušeno izmenjevala številke s sošolci. Ko je sestra kupovala prvi mobitel so bili izredno popularni Čukci (rumene barve), vendar je bil zanjo nekoliko predrag in se je zato odločila za nekaj drugega. V tistem času je imel mobi res samo osnovne in bistvene funkcije kot so klicanje in pošiljanje sms-ov, ampak jaz sem bila vseeno navdušena in sem sestri vedno prebrskala vse mogoče funkcije (beri: nastavitev časa, melodije)

In še slikovni pregled:

1. Alcatel One Touch Easy - Moj prvi :)



2. Siemens A50 za katerega sem kupila še dve "preobleki" in tako vsake toliko časa spreminjala njegovo podobo in se ga na ta način malo počasneje naveličala :) Pa spomnim se, da sem pošiljala sms-e, s katerimi sem potem kupila logotip..Zdeli so se mi takooo kuuul :)



3. Siemens C70, ki je bil hkrati moj prvi mobitel s fotoaparatom..Itak sem poslikala vse mogoče stvari, čeprav je bila resolucija še zelo slaba.



4. Motorola V300, ki sem jo za malo keša kupila od sestre, ko sem se naveličala Siemensa in si zaželela spremembe v dizajnu mobija.



5. LG KF600 je bil tisti telefon, ki mi je bil nekako najlepši in mi je še sedaj - zaradi elegantne oblike.



6. Nokia X6 pa je moj trenutni mobilni telefon. Ima vse funkcije, ki sem jih želela pri mobiju. Nanj spravim ogromno glasbe in fotografij zaradi 16 GB spomina, poleg tega pa so fotografije zelo lepe in čiste.


Zanimivo, prevladujoča barva mobijev je modra. :)

Kljub pogosti uporabi mobilnega telefona pa ga včasih še vseeno namenoma "pozabim" doma, sploh če grem na sprehod v naravo - no, razen če imam namen poslikati kakšen lep ambient v naravi. Včasih je pač super, da se malo odklopim in postanem vsaj za trenutek nedosegljiva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar