ponedeljek, 25. julij 2011

Rainy Days

Ob takih vremenskih razmerah kot so trenutne (ko ti dež že močno preseda) mi začne zmanjkovat energije. Postanem lenobna, komaj se spravim športat, vlečem se od sobe do hladilnika in spet nazaj, najrajši bi se zavila v posteljo, se založila s prigrizki in šele čez en teden prišla ven :)
Zato se moram nekako motivirat in začet s kakšno dejavnostjo. To zgleda tako, da si navijem dance komade, ki me ponavadi potegnejo vase ali pa začnem ustvarjat. Tole je eden izmed mojih "kolažev" iz raznih revij, ki sem ga ustvarila ravno na deževen dan. Ko se mi nabere veliko revij iz njih poberem le tiste prispevke in slike, ki so mi všeč in jih nato nalepim po vratih od omare, po zvezkih in podobnih rečeh. In hkrati naredim čistilno akcijo..Well, Kind of..:)

Zgleda pa tako:

1 komentar: