ponedeljek, 22. avgust 2011

Before & After

Kadar se mi nabere preveč revij, vse pregledam in iz njih izrežem vse tiste članke in še bolj fotografije, ki pritegnejo mojo pozornost.

Slike in članke potem razdelim glede na tematiko, in sicer na naslednje kategorije:
  • zdravje (nega telesa, vaje za telo)
  • kulinarika (recepti sladic, raznih jedi)
  • kozmetika (make-up slike, nasveti za ličenje)
  • celebrity (fotografije slavnih oseb, ki so mi najljubše)
  • lifestyle (zanimivi članki z raznimi uporabnimi nasveti, npr. kako si organizirati čas, opremiti dom, se soočati s stresom, o različnih kulturah in potovanjih)
  • trend (fotografije raznih kombinacij oblačil, posameznikov z dobrim stilom)

Pogosto nekatere izmed izbranih slik uporabim za izdelavo kolažev ali pa prelepim naslovnice zvezkov, planerjev, raznih predmetov. Skratka, kreativnost naredi svoje :)

Tokrat sem želela nekoliko preurediti lonček za svinčnike in kemičnike, saj sem se naveličala sponzorskega motiva in si zaželela nekaj drugačnega.




3 komentarji: