sreda, 21. september 2011

Day 14

In končno je tu! Včeraj je namreč minil 14.dan izziva..No, v bistvu 16., ampak ker sem vmes naredila 2 kiksa, sem izziv podaljšala.


Še jedilniki od nedelje do torka:

Nedelja:
Zajtrk: polbeli kruh, topljen sir
Kosilo: panirani piščančji zrezki & oslič, krompir, šopska solata
Malica: palačinke z domačo breskovo marmelado
Večerja: banana, paniran oslič (ki je ostal še od kosila), 1 dcl navadnega jogurta

Gibanje: 15 minut kolebnice + vaje za celo telo

Ponedeljek:

Zajtrk: popečeni kruhki s sirom & kapučino
Malica 1: kosmiči z navadnim jogurtom  
Kosilo: gobova juha, palačinke z domačo borovničevo marmelado & kapučino
Malica 2: banana
Večerja: 2 jajci na oko, pol sirove štručke

Torek:
Zajtrk: pol sirove štručke s tunino pašteto
Malica 1: banana
Malica 2: banana 
Kosilo: pomfrit, zelena solata s fižolom
Večerja: 1 dcl navadnega jogurta, pol sirove štručke z zelenjavno salamo


Ok, palačinke so malo sumljive, ampak ni take panike :)
Še danes mi je kar uspevalo, saj sem od sladkarij pojedla le malo kremno rezino. Pa uspelo mi je, da sem bila že ob sedmih zjutraj na orbitreku (za 30 minut), zvečer pa sem opravila še 40 minut hitre hoje.
Glede počutja ni velikih sprememb, verjetno zaradi tega, ker bi morala nekaj takega prakticirati nekoliko več časa, poleg tega pa bi bilo smiselno popazit še na izdelke iz bele moke.



In kako naprej? V prihodnje bom poskušala delat na tem:
  • da bo kruh vključen le v en obrok na dan, 
  • da se bom izogibala kapučinu (oziroma ga raje zamenjala z zelenim čajem) 
  • določit 2 dneva na teden (sredo in nedeljo), ko si bom lahko privoščila nekaj sladkega (npr. košček čokolade ali kremno rezino). 
  • vključit vadbo z utežmi

V bistvu je zelo koristno, da si sproti zapisuješ jedilnik, saj na ta način točno vidiš, koliko poješ in kaj bi se dalo spremeniti. Poleg tega bi lahko včasih uporabili kakšen nadomestek, npr. smoothie namesto sadne kupe, kakav namesto čokolade, oreščki namesto čipsa, sveže sadje v sadni kupi namesto tistega v konzervi...
Tudi v prihodnje bom poročala, kako mi bo šlo, vendar ne vsak dan, temveč na koncu tedna.


No, kakorkoli, z voljo je vse mogoče.


4 komentarji:

  1. čestitam še z moje strani. pa ful fajn, da postopoma izključuješ slabo hrano, ker če nrdiš vse naenkrat, potem se ti itk zmeša :)

    OdgovoriIzbriši
  2. super, da ti je uspelo :) tole pa jaz vse prakticiram-pišem si dnevnik že od marca kaj pojem in koliko se gibljem, namesto čokolade popijem kakav, namesto cele čokolade samo en košček, namesto sokov, gaziranih pijač izberem raje čaj, limonado, vodo.. tako da je vredno poskusit to kar imaš željo, boš videla kako hitro boš nato spremenila prehrambene navade :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala..Sem prav ponosna nase :)
    In res je, postopoma se vse da, ker ni takega šoka za telo..Linda, same pohvale :)

    OdgovoriIzbriši