torek, 6. september 2011

Day 2

Danes mi je uspelo brez večjih skušnjav! :) Dopoldne sem delala, tako da nisem imela časa, da bi mislila na sladkarije, hkrati pa jih nisem imela na dosegu rok (no, razen takrat ko mi je sodelavec v hecu ponudil en bite njegove rezine :)).
Popoldne pa sem imela manjšo krizo po kosilu, saj mi takrat običajno "pade cukr" in sem skoraj vedno v takem primeru pojedla nekaj sladkega. Tokrat sem si naredila kar kapučino (brez sladkorja) in potešila potrebo, hkrati pa si zagotovila večjo budnost, ki sem jo potrebovala za učenje.

Današnji jedilnik:

Zajtrk: navadni kosmiči & navaden jogurt
Malica: banana & kavica iz avtomata
Kosilo: panirane ribje palčke, krompir v solati (s kumaro) & kapučino
Večerja: sirova štručka s tunino pašteto, paradižnik & 1 dcl navadnega jogurta

Nisem imela nekega intenzivnega treninga, sem pa prakticirala hitro hojo (40 minut).

3 komentarji:

  1. Skos bolj fajn blogec. Ful zanimivo, ti kar piši...si motivacija še za tiste lenobe kto smo nekateri. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, bambina! :) Veš, da se je ful lažje držat, če javno obljubiš :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sanna, bravo! Kar tak naprej. :)

    OdgovoriIzbriši