sreda, 7. september 2011

Day 3

Juhej..Minil je tretji dan izziva! :)
Danes je sicer malo manjkalo, da bi pojedla tisti Kinder Bueno, ki mi ga je prinesla mami..Zadnje tri dni se namreč upiram sladoledu in čokoladi, ki ga imam na voljo doma, ampak danes mi je pa skoraj zmanjkalo volje, ko sem zagledala Kinder poslastico..Ampak sem zdržala :)


Današnji jedilnik:

Zajtrk: navadni kosmiči, banana, navaden jogurt
Malica 1: shake --> banana, pest borovnic (ameriške in navadne borovnice), breskev, 1 dcl mleka

Iz tega...
...je nastalo tole.


Malica 2: pol sirove štručke
Kosilo: paniran sir, pire krompir, zeljnata solata & kapučino
Večerja: polbela štručka s semeni, tunina pašteta, kumara


Kar v redu. Edino paniran sir je bolj tako (no, okus je seveda njami)...

In tudi danes sem opravila 40 minut hitre hoje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar