sobota, 10. september 2011

Day 4

Ufa, včeraj je bil naporen in natrpan dan. Dopoldne služba, potem sem se na hitro ustavila doma na kosilu, sledila je pijačka in na koncu še spontana odločitev za Ritem mladosti. Pestro! Sem že povedala, kako zabavno je gledati prijatelja, ki popijeta nekoliko preveč, jima ni slabo (to je na koncu najbolj pomembno), a ves čas iščeta wc in pri tem nakladata o vsem, kar sta v življenju videla ali slišala :) S prijateljico pa sva se raje odločili za treznost - že zaradi prevoza domov.

In kako je potekal moj izziv? Pojedla nisem nič sladkega, bi pa morala vključiti več obrokov. Že tako imam probleme s časovnim usklajevanjem, saj imam precej nereden urnik. I guess, da bo to moj naslednji izziv. Lahko bi tudi popila en kapučino manj, za malico pojedla kakšen kos sadja in za večerjo (sploh tako pozno) pojedla kaj bolj zdravega. Ampak svoj prvoten cilj sem vseeno izpeljala. In ves čas sem bila v gibanju - fizično delo v službi in letanje okoli po Ritmu mladosti. Spila sem 3 litre tekočine (od tega pol litra vode z okusom, 2 dcl cedevite, ostalo pa navadne vode).

Včerajšnji jedilnik:

Zajtrk: Navaden jogurt, polnozrnata štručka
Malica: sirova štručka, kapučino
Kosilo: sladko zelje, panirane bučke, pire krompir & kapučino
Še en obrok (recimo zeloooo pozna večerja): hamburger

Ni komentarjev:

Objavite komentar