sobota, 10. september 2011

Eating Sugar

Ooops!...I did it again...
Ne, ne prepevam si pesmi od Britney Spears...Situacijo je danes zafrknil sladoled, ki je še ostal od zadnjič, piko na i je dodala mami s svojimi slastnimi domačimi bananinimi rezinami, potem pa sem tvegala še pogled na mojo polico v omari v kateri se je nahajal Kinder Bueno..In krog je bil sklenjen.

Pa vse te zadeve niso krive, da jih je zmanjkalo. Zafrknila sem jaz, kdo pa drug. In tako se moj izziv podaljšuje še za en dan. No, vsaj nekaj sem se naučila. Da lahko vztrajam nekaj dni, potem pa si moram privoščit nekaj malega. Ampak to mora biti res nekaj malega, ne pa požrtija v principu "pojej kolikor zmoreš".

Torej, obupala vsekakor ne bom, ker vem, da sem sposobna izpeljati izziv do konca!


Današnji jedilnik:

Zajtrk: čebulni kruh, topljeni sir
Malica: shake - 2 banani, pest navadnih zmrznjenih borovnic, 1 dcl mleka
Kosilo: pečen krompir, šopska solata & sladoled & kapučino
Večerja: polbeli kruh, tunina pašteta, bananina rezina, kinder bueno


Gibanje:

- 30 minut plesa
- vaje za celo telo


1 komentar: