četrtek, 15. september 2011

Day 9

Torej...Včeraj je bilo super, saj sem se držala izziva, danes mi je pa nekoliko spodletelo. Živčna sem bila, zato sem pojedla 4 čokoladne mafine (ne ravno tistih tavelikih, ampak vseeno - cukr je cukr). Saj vem, to je samo izgovor. Ampak se trudim naprej. Kakorkoli že, ta in prejšnji teden sem pojedla veliko manj sladkega kot običajno. In tudi to je nek začetek. Sicer pa me čaka še 5 dni, ob katerih se moram izredno potrudit.

Včerajšnji jedilnik:

Zajtrk: sezamova štručka, topljen sir & kapučino
Malica 1: jogurt, lubenica
Kosilo: mesni burek & banana
Malica 2: 2 domači breskvi
Večerja: sirovka, čips (okej, čips je bil res odveč)

Gibanje: 40 minut hitre hoje



Današnji jedilnik:

Zajtrk: sezamova štručka, tunina pašteta, 2 mafina
Kosilo: čevapčiči, polbeli kruh, paradižnik, paprika & 2 mafin
Malica: crispy koruzni kruhki & shake - banana, pest zamrznjenih borovnic, 1 dcl mleka
Večerja: 1 čevapčič, mali kos polbelega kruha

Uf, sladko pa še precej kruha sem pojedla..Šele potem na koncu dneva vidiš, kaj vse si zmetal vase..

Gibanje: vaje za celo telo + update --> 30 minut orbitreka (uf, kaj zmore nekaj motivacijskih slik :))





In če to ni dovolj, se je treba poslužiti dodatnih motivacijskih ukrepov:

To...
...ali to? Jaz sem izbrala :)

1 komentar: