petek, 2. september 2011

The Smurfs

Aha, tudi jaz zbiram 3D slikce Smrkcev pri Mercatorju :) That's what big kids do :)

Evo, da pokažem svojo zbirko:





In zdaj imam še majčko! Kupila sem jo danes - v trgovini s.Oliver (no, sem rekla, da se bo mogoče tudi kakšen njihov kos znašel v moji omari). Skratka, smrkastično :) Povsem sem padla noter.

Moja majčka:


In ostale, ki so še na razpolago:

4 komentarji:

  1. Jeee... smrkastično! Sem jih glih danes na srečo videla. In tudi jaz mam par teh 3d slikic. Kje pa se dobi ta album?

    OdgovoriIzbriši
  2. iii kere hude majčke :) kakšna pa je kaj cena?
    so tile 3D smrkci očitno vse obnoreli, moja tašča ima že skoraj poln album, je čisto noter padla ;D

    OdgovoriIzbriši
  3. tud meni so ble takoj všeč :) cena je pa 19,90 eurov...malo dražje kot običajna majčka..
    Ela, album lahko kupiš v Mercatorju..
    jp, Smrkci so zakon :)

    OdgovoriIzbriši