sreda, 2. november 2011

Three Things

Zadnje čase na forumih videvam precej "igric", s katerimi blogerji razkrijejo nekaj svojih lastnosti in zanimanj. Odločila sem se, da tudi sama rešim eno izmed njih.


Tri stvari, ki dokazujejo, da sem tipično dekle:
1.Rada si lakiram nohte.
2.Obožujem čevlje.
3.Včasih preveč analiziram stvari.

Navedi tri vsakodnevne nujnosti:
1.Pregled mailov.
2.Zajtrk.
3.Ščetkanje zob :) 

Tri stvari, ki jih želim narediti v življenju:
1.Dokončati študij in najti zaposlitev.
2.Se odseliti od doma.
3.Potovati (še posebej me zanimajo Italija, Afrika in Škotska/Irska).

Tri stvari, ki so mi všeč pri meni:
1.Da sem zelo pozitivna oseba in skušam v vsakem posamezniku poiskat nekaj dobrega.
2.Moji lasje.
3.Moj odnos do živali - npr. rešujem ose, če vidim, da se utapljajo :)

Tri stvari, ki mi niso všeč pri meni:
1.Da me določene stvari preveč čustveno izčrpajo.
2.Da se včasih ne morem odločit.
3.Da pogosto preveč odlašam.

Tri stvari, ki me strašijo:
1.Sršeni in pajki.
2.Strah me je zelo zaprtih in ozkih prostorov.
3.Strah me je, da ne bom nikoli srečala pravega.

Tri stvari, ki jih želim narediti v naslednjih treh mesecih:
1.SPROTI opravljati obveznosti na faksu.
2.Urediti prehrano.
3.Uživati vsak trenutek.

Trije naj meseci:
1.Julij - ker imam takrat rojstni dan :)
2.December - ker mi je všeč tisto praznično vzdušje
3.September - ker mi je všeč, da se vročina počasi spreminja v jesenske temperature.

Tri gospodinjska opravila, ki jih ne maraš:
1.Čiščenje WC-ja :)
2.Likanje
3.Pranje oblačil.

Trije načini sproščanja:
1.Sprehod - še posebej v jesenskem času.
2.Poslušanje umirjene glasbe (ne melanholičnih komadov, ker me taki spravijo v depresijo :))
3.Sedenje na plaži in opazovanje valovanja, ko ni veliko ljudi (na žalost imam premalo možnosti za tak način sproščanja)

Tri mesta, kjer bi rada živela:
1.Piran
2.Positano (Italija)
3.Capri (Italija)

Tri stvari, ki bi se jih rada naučila:
1.italijanščino
2.splesti Fishtail Braid
3.zahtevnejšega fotografiranja

Trije najlepši trenutki tvojega življenja:
1.ko smo šle s prijateljicami prvič same na morje
2.ko sem izvedela, da sem sprejeta na želeni faks
3.ko sem potovala v Toskano

Trije naj čaji:
1.zeleni čaj - nimam posebne znamke :)
2.čaj z okusom gozdnih sadežov
3.ostalih ne pijem...:)

Tri naj pasme psov: 
1.nemški ovčar
2.beli švicarski ovčar
3.aljaški malamut

Ni komentarjev:

Objavite komentar