petek, 23. december 2011

Favourite Christmas movies

Pesmi, ki pridejo v ospredje v tem obdobju, sem že naštela, zato se bom sedaj osredotočila na božične in novoletne filme, ki so mi najbolj ostali v spominu. Tri izmed njih je omenila že Arya (klik).

In nominiranci so...

The Holiday (2006), ki je eden izmed filmov, ki se jih kar ne morem naveličat. Sicer predvidljiv kot večina romantičnih komedij, ampak vseeno zelo lušten :) Prikazuje ženski z ljubezenskimi problemi, ki se odločita, da si bosta za praznike izmenjali domove. Iris (Kate Winslet) se preseli v Amandin dom v Los Angelesu, Amanda (Cameron Diaz) pa se odpravi na angleško podeželje in se vseli v idilično hiško sredi zasneženih poljan.
Afkors, tam obe najdeta, kar sta najmanj pričakovali - novo ljubezen. Amando očara Irisin brat Graham (Jude Law), Iris pa se zaljubi v Amandinega znanca, skladatelja filmske glasbe Milesa (Jack Black).



Love Actually (2003). Preden sem gledala ta film, sem si prebrala tisto malo angleško knjižico, ki smo jo prebirali za angleško bralno značko (ali nekaj takega :)), kasneje pa sem si pogledala še film.



Home Alone I, II (1990 & 1992). Le kdo se ne spomni Kevina? :) Kasneje so sicer snemali še trojko in štirko, vendar v njih ni bilo Macaulaya Culkina, zato me nista prepričala.



While You Were Sleeping (1995). Ponavadi si ga rada ogledam v tem obdobju, čeprav mogoče ni povsem tipično božični (no, recimo da je). V glavni vlogi sta pa Sandra Bullock in Bill Pullman.

Ni komentarjev:

Objavite komentar