četrtek, 22. december 2011

Favourite Christmas songs

Tik pred božičnimi in novoletnimi prazniki si predvsem v avtu, ko se peljem domov, rada zavrtim različne komade, ki so idealni, da te popeljejo v to vzdušje..

In kateri so moji najljubši?

Mariah Carey - All I want for Christmas is You (ženska je menda za to pesem posnela kar 4 videospote)





Band Aid - Do they know it's Christmas



Božični zborček - Bela snežinka (ki jo sicer originalno poje skupina Veter, ampak meni je bolj všeč novejša različica)



Michael Buble - White Christmas (to je moja najljubša priredba pesmi, ki jo prvotno sicer poje Bing Crosby..Dejstvo je, da sem čisto navdušena kadarkoli slišim glas od Michaela..tak žameten, sanjski..ok, bom nehala :))

 


Pop Design - Na božično noč (briga me, če je plagiat...brez nje si enostavno ne predstavljam božičnih in novoletnih praznikov)



Alfi Nipič - Silvestrski poljub (spet klasika, ki je obvezna za novoletni večer)



In še nekoliko novejši komad, ki sem ga sprva slišala v reklami za Coca Colo..ja, super mi je :)
Train - Shake up Christmas



Rada si zavrtim še Chrisa Reo - Driving home for christmas..Medtem ko mi je "Last Christmas" od skupine Wham nekoliko preveč depresivna.

1 komentar: