torek, 14. februar 2012

Happy Valentine's Day

Yay, Valentinovo..Bi bil lep praznik, če ne bi bil tako materialno in potrošniško usmerjen. Poleg tega si ljubezni ne izkazuješ le na en dan, temveč temu posvetiš vsak trenutek. Ok, na ta dan lahko za ljubljeno osebo narediš nekaj posebnega, nekaj česar običajno ne, ampak tega pač ni treba kupit, saj je boljše pokazat kar z dejanji.
No, kaj pa iz perspektive samskih? Dan, ko se počutiš še posebej bedno, ker ob tebi ni tiste posebne osebe, ki si jo želiš. S prijateljico si pomagava tako, da se slišiva in se izpoveva drug drugi, včasih sledi še pijačka, ampak dolg pogovor je pa v vsakem primeru obvezen. Pa ja, saj vem, lahko sem vesela, ker sem obdana s kul prijatelji in še kar v redu družino, ampak vseeno, ta praznik me pač spomni, da mi manjka pomemben košček mozaika, ki ga ne more kar vsak zapolniti..

Ok, pa da ne bo pomote..Saj ne sovražim Valentinovega, samo tak dan je, ko se še posebej poudarja parčke in mi zbudi občutke osamljenosti.. 
Kakorkoli, vsem želim, da bi današnji dan preživeli v družbi vaših najljubših. And I will hug my cat..And call my friend :)
Pa sonček je :)


1 komentar:

  1. Mene kar zmrazi ko vidim polno srčkov, medvedkov in vrtnic na ta dan, je veliko lepše če se nekdo sam spomni nate na kakšen 'navaden' dan in ti podari nekaj prisrčnega

    OdgovoriIzbriši