nedelja, 4. marec 2012

Eurovision 2012 Part I

Jp, tukaj se oglaša še en eurovision fan.
Po poslušanju kar precejšnjega števila predstavnic posameznih držav (za poslušat mi jih preostane še 12) sem si izbrala tiste, ki so mi do sedaj najbolj všeč. To so Nemčija, Ciper, Hrvaška, Švica in Belorusija. Ostale pesmi mi niso ostale v spominu ali pa me do sedaj še niso prepričale. Sicer me pa zelo zanima, katero pesem bodo izbrali Švedi v njihovem finalu, ki bo 10. marca. Poslušala sem namreč komad Euphoria od Loreen, ki je ena izmed finalistov in moram priznat, da mi je zelo všečna (ok, ignoriram njene kung fu korake na odru).

Totalen fail sta mi pesmi od Montenegra in Austrije. Glas danske predstavnice me precej spominja na Nelly Furtado. Irsko letos ponovno predstavljata dvojčka Jedward..Oh, kje je Johnny Logan?? Za francosko izvajalko se pa nekako še vedno ne morem odločit ali mi je samo všeč ali mi je zelo všeč. Prvič mi namreč ni bila, sedaj pa čedalje bolj. Bom videla, ko jo bom še večkrat poslušala.

V Azerbajdžanu se bo predstavilo 43 držav. Eurosong bo spet potekal v dveh polfinalnih večerih (22. in 24. maj), ki jima bo sledil še finale (26. maj). Naša Eva se bo predstavila v 2. polfinalnem večeru (24. maja).


Nič, gremo na tiste meni najbolj všečne:


Nemčija: Roman Lob - Standing Still
Tale komad mi je sploh eden najljubših..Definitivno eden takih, ki jih bom tudi kasneje poslušala..Zanimiv je naslov, ki je ravno v nasprotju z aktualno zmagovalno pesmijo Running Scared :)

  

Ciper: Ivi Adamou - La La Love
Tak catchy komad..sicer na princip la la la..na na na :)



Hrvaška: Nina Badrić - Nebo
Letos imajo pa naši sosedje res krasen komad ♥



Belorusija: Litesound - We Are The Heroes



Švica: Sinplus - Unbreakable
Za tega najprej nisem bila čist zihr ali mi je všeč..Ampak potem me je prepričal..Ima nekaj.

1 komentar:

  1. Sem si ogledala našo Emo in se mi zdi da je zmagala prava pevka z najboljšo skladbo.
    Ostalih držav pa še nisem poslušala, le tele ki si jih ti zgoraj pripela in moram rečt da navijam za Nemčijo, druga za njo je pa Švica ;)

    OdgovoriIzbriši