ponedeljek, 19. marec 2012

Viktorji 2011

Same prireditve nisem gledala, sem si pa zato pogledala toalete znanih (in skoraj neznanih) Slovenk.
Pa dajmo...

Med tistimi, ki so me najbolj prepričale sta Nuša Lesar in Iva Krajnc. Nušina obleka mi je čudovita, medtem ko me je Iva navdušila z neklasičnim videzom.

Nuša Lesar z Gregorjem Trebušakom
Iva Krajnc in Aljoša Bagola

Sledijo jim Lana Mahnič Jekoš, za katero pravzaprav sploh nisem vedela, kdo je, dokler nisem poguglala in ugotovila, da je miss Slovenije. V redu sta mi bili tudi Maja Ferme in Marika Savšek. Sicer nič zelo posebnega, ampak dovolj solidno. Nino Pušlar pa bi raje videla v mladostnejši obleki.

Lana Mahnič Jekoš
Maja Ferme
Marika Savšek
Nina Pušlar z bratom

Maja Keuc mi je bila povprečna. Oblekica je sicer lepa, vendar pa se mi zdi, da ji nekako ne pristoji najbolj. Zgrozila sem se ob pogledu na dvojčici Prusnik. Eva Boto tudi nič posebnega.

Dvojčici Prusnik, Maja Keuc & Eva Boto

Prekratka je bila obleka (hmm, če se ji sploh lahko reče obleka) od Iris Mulej. Zgornji del mi je sicer še kar všeč, vendar spodnji vse pokvari. Tanja Žagar mi je spet preveč kičasta.



Polomija pod imenom Doroteja Premužič (po guglanju sem ugotovila, da je to Playbojeva zajčica..hmm, le zakaj me ta podatek ne preseneča). Všeč pa mi je barva obleke od Katarine Benček.

Katarina Benček in Doroteja Premužič

Manja Plešnar..modna kritičarka? Kakorkoli, tokrat je udarila mimo.



Vir fotografij: siol.net

1 komentar:

  1. meni je bila pa obleke Tjaše Kokalj precej všeč, samo kaj ko je vse z ogrlico pokvarila:(

    od tu objavljenih pa vzamem Nušo, sicer pa so mi bolj kot ne vse mini katastrofe. pajkice al karkoli od Ive so mi čisto neprimerne za na kao tako fancy prireditev (če bi bil za kak drug event bi bila kul)...

    OdgovoriIzbriši