sreda, 30. maj 2012

2012 Glamour Women Of The Year Awards

Ponavadi sicer ne komentiram raznih dogodkov ali prireditev (izjema je bil Cannes), vendar sem se odločila, da objavim nekaj top outfitov iz včerajšnje prireditve 2012 Glamour Women Of The Year Awards. Mislim, da je bila Jessie J tista, ki "me je prepričala" za objavo, saj sem najprej videla njeno obleko, nato pa se odločila, da poiščem še ostale.

Med tistimi, ki so prejele nagrado so mi bile najbolj všečne:
Jessie J (Best Solo Artist) mi je bila čist spešl v obleki, ki jo je dizajniral Julien Macdonald.





 Elegantna Kelly Rowland (Best TV Personality) v obleki Marie Grachvogel.




 Lily Collins (Breakthrough Award) je nosila obleko Alexandra McQueena.




In še ostale bejbe...
Myleene Klass pri kateri mi je sploh všeč njena simpl pričeska in odtenek ličila za ustnice. Da sploh ne govorim o njeni luštni kratki čipkasti oblekici.




Katherine Jenkins v obleki Mary Katrantzou. Vse ok, samo njena polt deluje čist preveč umetno.



 in za konec še Laura Whitmore, ki je nosila obleko od Rachel Gilbert.

Ni komentarjev:

Objavite komentar