ponedeljek, 21. maj 2012

Cannes Film Festival 2012 – Day 3 & 4

Na petkovi prireditvi me večinoma niso prav posebej navdušile, moram pa vsekakor izpostaviti Jessico Chastain (Giorgio Armani), ki je bila čudovita. 




Tudi v soboto mi je bila Jessica med tistimi najbolj všečnimi. Ampak še bolj me je prepričala Berenice Bejo v Pradi. Berenice mi je bila čudovita že na prvi dan - v tisti rdeči obleki, vendar se mi zdi, da ji kroj obleke ni ravno naredil kakšne posebne usluge, medtem ko je bila barva tista, ki je razturala. Včeraj pa pomanjkljivosti definitivno ni bilo.





No, danes bom naredila izjemo in izbrala kar dva top outfita. Nujno moram namreč omenit še krilo s potiskom (motiv srednjega veka) iz kolekcije Carven Fall 2012, ki ga je na photocallu nosila francoska igralka alžirskega rodu - Leila Bekhti. Super ga je skombinirala.




Ni komentarjev:

Objavite komentar