torek, 22. maj 2012

Eurovision 2012: Slovenia - Second Rehearsal

Danes je prvi polfinalni večer, v četrtek pa drugi, na katerem bo nastopila tudi naša Eva Boto s pesmijo Verjamem. Eva je tudi najmlajša izvajalka na letošnjem eurosongu.

V tem času je opravila dve vaji na evrovizijskem odru. Moja prva misel: Hvalabogu, da so se znebili tistih čudnih pokrival! :) No, tako da mi je sedaj veliko bolj všeč, kar se tiče zunanje podobe. Super mi je, ko s spremembo luči iz hladnih modrih na tople oranžne dodatno nakažejo, da je tisti del vrhunec pesmi. Prav tako mi je všeč, da poje v slovenskem jeziku.
Upam, da ji tudi v četrtek uspe dober nastop. Vsekakor pa ji želim preboj v finale (kot kažejo tudi stavnice). Ja, res se že veselim njenega nastopa.





Danes zvečer ob 21:00 pa se bodo predstavile naslednje države:
  1. Montenegro: Rambo Amadeus - Euro Neuro
  2. Iceland: Greta Salóme & Jónsi - Never Forget
  3. Greece: Eleftheria Eleftheriou - Aphrodisiac
  4. Latvia: Anmary - Beautiful Song
  5. Albania: Rona Nishliu - Suus
  6. Romania: Mandinga - Zaleilah
  7. Switzerland: Sinplus - Unbreakable
  8. Belgium: Iris - Would You
  9. Finland: Pernilla - När Jag Blundar
  10. Israel: Izabo - Time
  11. San Marino: Valentina Monetta - The Social Network Song (Oh Oh - Uh - Oh Oh)
  12. Cyprus: Ivi Adamou - La La Love
  13. Denmark: Soluna Samay - Should've Known Better
  14. Russia: Buranovskiye Babushki - Party For Everybody
  15. Hungary: Compact Disco - Sound Of Our Hearts
  16. Austria: Trackshittaz - Woki Mit Deim Popo
  17. Moldova: Pasha Parfeny - Lăutar
  18. Ireland: Jedward - Waterline
Navijala bom predvsem za Švico in Ciper. Mogoče se pa najde še katera, ki me bo prepričala.
 

2 komentarja:

  1. Res je bila dobra, škoda da drugi niso bili takšnega mnenja
    Pa žal mi je tudi za Švicarje

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, lahko smo vseeno ponosni nanjo, čeprav se ni uvrstila naprej..

    OdgovoriIzbriši