sobota, 7. julij 2012

My Sweetheart

Že nekaj časa pišem o zvezdniških tatujih in objavljam njihove slike, medtem ko sem svojega le omenila. Kaj naj rečem? Želela sem si ga..zelo dolgo. Več let sem razmišljala kaj in na katero mesto naj si ga dam. Na začetku sem si želela omisliti predvsem tatu, ki bo povezan z mojim imenom in sicer bi bile v tem primeru to lilije. Ampak ker nisem dobila občutka, da je to to, sem še počakala in prišla do odločitve, da bo moj tatu predstavljal misel, ki me bo ves čas spremljala. "Vivere senza rimpianti" pomeni živeti brez obžalovanj in mislim, da je to tista prava misel, ki me bo ves čas opominjala, naj se ne oziram na preteklost in da naj čimbolj izkoristim sedanjost. Italijanščina? Ker mi je to čudovit jezik.
Glede dela telesa, na katerem bi bil tatu, pa se nisem mogla odločit do zadnjega. Želela sem ga imet v bližini gležnja ali pa na notranji strani zapestja. Tattoo mojstru sem najprej rekla, da bo tatu na zapestju (kjer bi ga lahko na bodočem delovnem mestu sicer skrila z zapestnicami), nato pa sem mu dan pred tetoviranjem sporočila, da si ga želim v bližini gležnja. In sicer predvsem zaradi enega razloga: da ne bo viden čisto vsakemu, saj so roke precej izpostavljen del telesa. Na tem mestu, kjer ga imam, pa je viden predvsem v poletnih mesecih, pa še takrat ga marsikdo spregleda, ker je na notranji strani. 
Ja, navdušena sem. Prvič zato, ker sem si končno uresničila svojo željo in drugič zato, ker je tak kot je - ker je postal del mene.

Po dveh mesecih
Kmalu po tetoviranju

8 komentarjev:

  1. ooo. lep je. kam si pa dala delat in kuk je biu, če ni skrivnost? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala :)
    Delat sem ga dala v Kočevju, stal je pa 50 eurov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo všečen, lep in prav praktičen (da se ga lahko skrije). Koliko časa te je tetoviral? In ali je fejst bolelo (glede na mesto, kjer je tetoviran)?

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene tudi zanima če to mesto boli?
    Ker bi si sama dala tudi sem en tatu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tenkju :) Tetoviral me je približno 15 minutk..Večinoma se čuti kot neprijetno praskanje, na vsake toliko pa kot vbod s šivanko..Tetovator mi je sicer rekel, da sem si izbrala enega izmed bolj bolečih mest..Itak je pa čist odvisno od bolečinskega praga posameznika..

    OdgovoriIzbriši
  6. Sama v bistvu zadnje čase resno razmišljam o tattooju, bomo videli, kaj bo. Itak je potrebno prej porihtat druge stvari... samo meni pa so omenili, da to mesto baje tak ne boli da na nogi naj nebi tako bolelo. kaj pa vem... mogoče pa bom lahko rekla iz prve roke. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Gleženj menda ni tako občutljiv, medtem ko naj bi bila notranja stran malo bolj..sam je res odvisno od posameznika..Ti kar premisli, pa boš poročala :) Če si ga zelo želiš, boš tud bolečino čist v redu prenesla :)

    OdgovoriIzbriši