torek, 13. november 2012

Parking

Čudovito. Nekdo je na skoraj praznem parkirišču (ravno zaradi tega me je tako razjezilo) uspel parkirat tako blizu mojega avtomobila, da sem morala v avto preko sovoznikove strani. Pa čist lepo sem parkirala v označen prostor, njemu pa očitno njegov ni bil dovolj in si je moral polastit še malo mojega. Jao. Če bi v tistem trenutku prišel lastnik avtomobila, bi ga/jo vprašala, če lahko naslednjič še bližje parkira in mi ga po možnosti še opraska.

Taka situacija..s tem, da sem bila jaz znotraj svojega parkirnega mesta in ne preko črt.

Razjezi me tudi v primeru, da vidim avto, ki je parkiran čez dve parkirni mesti. Razumem, včasih lahko samo zgleda kot da je parkiran nalašč, ker sta bila prej nerodno parkirana avtomobila ob njegovih straneh in sta odpeljala pred njim..Ampak na živce mi grejo tisti objestni vozniki, ki to zanalašč naredijo.





Pa še ena cvetka. Ko parkiraš bočno. Res super, ko te hkrati zaparkirata avtomobila pred tabo in za tabo.





Pa še en posnetek za na konec..mogoče zrežiran, mogoče ne..V vsakem primer...Zanimiv :)






Ni komentarjev:

Objavite komentar