sobota, 22. december 2012

Wishes

Ali ni zanimivo, kako na nek način dobiš vse, kar si si želel?

Bliža se konec leta in začetek novega - čas, ko ugotavljam, kaj vse se je dogajalo med letom.

Na prelomu prejšnjega leta s trenutnim sem si zaželela, da bi se znala prepustit dogajanju, da bi dala delat tattoo in šla na kakšno potovanje, da bi naredila vse izpite, da bi več časa preživela z njim in bila deležna njegovih pogledov, nasmehov, dotikov.

Željo o tattooju sem si uresničila, naredila sem vse izpite razen enega, hkrati sem že začela z izdelovanjem diplome. Veliko časa sem preživela z njim - ne tako kot sem si zamislila takrat, ko sem bila zaljubljena vanj, temveč na drugačen način. Postala sva dobra prijatelja. Prepustila sem se dogodkom in poleti spoznala nekoga, s katerim sem preživela kar precej lepih trenutkov in zaradi katerega sem spet začela upati. Vendar se zdi, da se ti trenutki izgubljajo in niti približno ni več tako kot je bilo. Kmalu bom vedela ali je čas, da se najine poti razidejo.
Uresničila se mi je želja po potovanju, saj sem se prepustila odkrivanju Portugalske. Okrepila sem tudi dolgoletno prijateljstvo, za katerega se je na trenutek zdelo, da se bo končalo. Marsikaj sem tudi na novo preizkusila. Če vse strnem, moram priznati, da je bilo to leto kljub nekaterim neprijetnim dogodkom in razočaranjem, dobro leto. V spominu mi bodo ostali predvsem dogodki iz potovanja, mali izleti, rojstni dan, druženje na morju, prvo darovanje krvi in dan v aprilu, ko sem pridobila prvi tattoo.
 
V novem letu si želim...Predvsem zdravja - zase in za bližnje in več sreče v ljubezni. 
Predvsem pa se bom poskušala že med samim letom  osredotočiti na pozitivne dogodke in jih zapisati. 
Naredila bom naslednje:







Ni komentarjev:

Objavite komentar