sobota, 9. marec 2013

Mobile Sports Apps

Mobilni telefon mi je vedno predstavljal predvsem napravo za komunikacijo. No, pred kakšnim mesecem sem odkrila, da ga lahko uporabim tudi pri športanju. Na svojo Nokio 700 sem si naložila dve brezplačni aplikaciji in jih začela prakticirat.

Prva aplikacija je Barbell Gym Tracker, s katero se odredotočam predvsem na vaje za moč. Aplikacija namreč združuje številne vaje za 7 mišičnih skupin. Z njeno pomočjo si izdelam tedenski načrt, pri katerem si za vsak dan nastavim vrsto vaj, količino ponovitev in serij za vsako vajo in težo uteži (jaz uporabljam kar plastenke z vodo). Pri vsaki vaji je prisoten slikoven prikaz izvedbe in prikaz mišic, ki jih z vajo aktiviramo. Nekaj vaj lahko izvedemo le v fitness centru, medtem ko lahko ostale brez problema izvajamo doma. Aplikacija beleži datum in vrsto vaj, ki sem jih opravila, zato lahko spremljam napredek.




Druga aplikacija pa je Sports Tracker, ki je uporabna pri hoji, teku ali kolesarjenju. Beleži kilometre, čas aktivnosti, nadmorsko višino, hitrost in izriše pot na zemljevidu. S primernimi pripomočki lahko merimo tudi srčni utrip. Aplikacija opravljene aktivnosti prav tako zabeleži, da si jih lahko kasneje pogledaš. Sama si prehojeno pot shranim na telefon, jo prenesem na računalnik in si jo ogledam s pomočjo google Earth-a (prikaz na spodnji fotki).

Podrobneje si lahko pogledamo višinski profil in informacije o posameznih delih poti, o najvišjem naklonu, itd.


Skratka, gre za zelo uporabni aplikaciji, s katerima si na nek način še okrepim motivacijo za športanje in na ta način dosegam večji napredek.

1 komentar: