četrtek, 30. maj 2013

Two Ingredient Pancakes

Recept za palačinke s samo dvema sestavinama že kar nekaj časa opažam po različnih blogih, zdaj pa sem se končno odločila, da ga tudi preizkusim. Rezultat? Izjemno okusno!

Uporabila sem le dve sestavini: banano & jajce. Zmešala sem ju s pomočjo mikserja, v ponev dodala kanček olja in vlila zmes. Nastale so tri manjše, a nekoliko debelejše palačinke. Nekaj problemov sem imela, ker so se želele na vsak način raztrgati, vendar mi je uspelo, da so večinoma ostale v obliki palačink.
Dodala sem jim še domačo borovničevo marmelado. Da ne bom samo govorila, so tule še fotke:




4 komentarji:

  1. jaaa, prakticiram že kake pol leta. jummmiii <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvič vidim izgleda zanimivo. Samo dve sestavini? Kaj pa je tisto oranžno v mešalniku? :D Mogoče jutri za zajtrk, saj je hitra priprava,ne? Pa je tudi sitosno?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tisto oranžno na sredini je del mešalnika :) Vse skupaj vzame največ 10 minut - samo zmešaš sestavini in zliješ na segreto ponev..Pa hitro te nasiti..

      Izbriši