sreda, 31. julij 2013

My rings

Obožujem prstane, zato pridno povečujem svojo zbirko. Tokratna objava je tako namenjena predstavitvi mojih prstanov. Nekaj sem jih pokazala že v prejšnjih objavah, vendar pa nikoli vseh naenkrat.



Za začetek srebrni:


Vsi ostali so takoimenovani kič. Trudim se, da se vzdržim nakupa in raje investiram v srebrne, ampak me včasih še vseeno premamijo.

Double finger rings

Trije izmed teh so prstani razpoloženja, s tem da desni nič več ne spreminja barve.



Levega mi je naredil oči. Narejen je iz titana, zato je zelo lahek.

Komaj čakam, da se zbirka še poveča, saj so ravno prstani moj najljubši nakit. Na drugem mestu so zapestnice, o katerih pa bom pisala v kateri od naslednjih objav.

2 komentarja:

  1. Najbolj všeč mi je tisti z angelskimi krili. Kje si ga nabavila. Cena?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preko spletne strani mojbutik.si..tule je povezava do punce, ki mi ga je prodala..sem našla še enega istega, samo da je zlate barve - če hočeš, se lahko zmeniš z njo..tule je povezava: http://mojbutik.si/items/nakit/147952/prstan-krila

      Izbriši