torek, 1. oktober 2013

October

Pa saj ne morem verjeti, kako hitro je mesec naokrog. Komaj sem spacala dve objavi in poglej ga - oktober je tu! Prve asociacije? Obarvani gozdovi, šumenje listov pod nogami in noč čarovnic. Vem, da je slednji močno skomercializiran, ampak ga obožujem, ker se lahko takrat prelevim v pravo pošast (no, najbolj duhoviti pravijo, da sem to že čez celo leto :P). Ravno včeraj sem poskušala ustvariti poskusni look za halloween party s kolegi - enostavno nisem mogla počakat še kakšen teden, ker sem si pred tem ogledala tutorial na youtubu. Kakorkoli, popolnoma si namažem obraz - do neprepoznavnosti, ko zaslišim, da nekdo prihaja po zunanjih stopnicah in pritisne na zvonec. Dio mio! V trenutku sem morala vso malto spravit dol! Verjetno mi je vsaj približno uspelo, saj se delavec, ki je prišel odčitat vodomer, ni prestrašil ko sem mu odprla vrata :P Si predstavljate njegov odziv, če bi mu šla kar takoj odpret? :)


Naj bo oktober super mesec! Preživite ga s tistimi, ki vam največ pomenijo in se skupaj poigrajte z bučami in ustvarjanjem mask ter jabolčnih zavitkov. 





2 komentarja:

  1. Škoda, da si spucala. Bilo bi zabavno. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim, da bi reku, da raje pride naslednjič..al pa recimo nikol več :) ja, bi blo zanimivo :)

      Izbriši