torek, 31. december 2013

New Year's Resolutions

Na koncu lanskega leta sem si rekla, da bom sproti zapisovala dogodke, ki se mi bodo najbolj vtisnili v spomin v tem letu. A vendar jih nisem - sem si pa jih zapomnila :)


Leto 2013 bi opisala kot leto sprememb - dobrih in nekoliko slabših. Med slabše štejem predvsem spremembe v zdravju starih staršev in posledično skrbi vseh članov družine. Prav tako ni bilo prijetno, ko je bilo konec večletnega prijateljstva, ki se je sicer ohlajalo že kar nekaj časa. Vendar se mi vseeno zdi, da se je zgodilo z razlogom, saj ob sebi res ne potrebujem ljudi, ki se ne trudijo za prijateljstvo, ki niso ob meni, kadar jih potrebujem, a hkrati pričakujejo, da jim bom vedno na voljo. 
Preizkušala sem nove stvari. Začela sem obiskovati novo vrsto vadbe, se udeležila prve tekaške prireditve, pustila študentsko delo, ki sem ga opravljala od začetka srednje šole in si poiskala novo, čeprav zgolj začasno. Ta zadnja poteza se mogoče zdi malce neumna v teh časih, ko je težko dobiti kakršnokoli delo, a vedela sem, da je čas za spremembo - v nasprotnem primeru bi namreč obtičala na mestu.
Letos sem diplomirala - pri čemer sem se držala predvidenih rokov. Prvič sem obiskala Nemčijo, natančneje Bavarske gradove, v Planici sem v živo doživela zmago naših skakalcev. Bila sem poročna priča in postala teta ♥. Naredila sem tudi nekaj, kar mi bo zagotovo ostalo v spominu, saj si pred tem kaj takega ne bi upala.

Kaj pa zaobljube za leto 2014?  Veliko bi se jih verjetno strinjalo, da jih ni smiselno sklepati za novo leto, saj jih lahko sprejmemo kadarkoli. Pa vendar je novo leto nek začetek, ko si lahko postavimo smiselne cilje. Torej, kako jih napisati, oziroma še bolje - kako se jih držati?

Vzemite si čas zanje - premislite, kaj si res želite doseči. Naredite konkretne cilje, premislite o korakih, ki so potrebni, da jih dosežete. Zadajte si specifičen cilj - moji (vezani na skrb za telo) so recimo: udeležila se bom vsaj dveh tekaških prireditev, 2-krat tedensko bom hodila na vadbo, vsaj enkrat na teden bom hodila na bližnji hrib. Smiselno je, da se za začetek osredotočite zgolj na tri področja, ko dosežete cilje pa nadaljujete z novimi. Če si boste zastavili preveč stvari naenkrat, bo manj verjetno, da jih boste dejansko uresničili.




Zapišite jih. Da boste imeli cilj, oziroma posamezne korake vedno pred sabo, jih lahko napišete v planer, vnesete v mobilni telefon, na lepljive listke ali poseben zvezek.. Če jih želite opraviti v določenem času, pripišite še okvirne datume. Vseh ciljev žal ne moremo doseči v željenem času, vendar pa si lahko večinoma postavimo časovne okvire. Vsaka kljukica poleg osvojenega cilja bo dodatna motivacija.


Poskrbite, da bodo cilji res odraz vaših želja. Razmislite o ovirah, ki so vas do sedaj ločile od teh ciljev in premislite, kako se lahko soočite z njimi. Predvsem pa ne obupajte - včasih je potrebno nekaj več časa, da usvojimo novo vedenje.

Želim vam srečno, zdravo, ljubezni in uspehov polno novo leto!

With Love


Ni komentarjev:

Objavite komentar