petek, 23. september 2011

The Secret Garden



Spomnim se filma, ki sem ga prvič gledala približno 6 let nazaj in me je čisto prevzel. Vendar si takrat še nisem zapomnila točnega naslova. Kar nekaj let kasneje pa sem spet naletela nanj in si ga z veseljem spet ogledala. Po eni strani na začetku tako temačen, vendar hkrati poln upanja, truda in magičnosti. Pri filmu me je poleg zgodbe navdušil še tisti skrivni vrt, ki ga je Mary z malo pomoči preuredila -  iz zapuščenega področja v vrt, ki je poln življenja.
Je film, zaradi katerega me še posebno zanimajo skrivni kotički, tipične podeželske angleške hišice in posebni vrtovi, ki v sebi skrivajo kanček magičnosti.















Všeč mi je kanček skrivnostnosti in magije, ki je prisoten v različnih stvareh...

Ni komentarjev:

Objavite komentar