sobota, 12. november 2011

The 2011 Victoria's Secret Fashion Show

Arya (klik) je tista, ki je "kriva" za moje navdušenje nad Victoria's Secret. Tako sem tudi sama že komaj pričakovala Victoria's Secret Fashion Show, ki se je odvil prek kratkim. In seveda sem bila navdušena nad outfiti in nad izklesanimi postavami angelčkov. Mislim, da boljše motivacije za oblikovanje telesa ne more bit :)
No, kakorkoli, Nicki Minaj, Kanye West, Jay-Z in Adam Levine so poskrbeli za glasbeno vzdušje, angelčki pa so kot vedno navdušili s predstavitvijo seksi perila Victoria's Secret. Miranda Kerr se je sprehodila s kar 2,5 milijona dolarjev vrednim modrčkom Fantasy Treasure Bra. Dogodek pa je še posebej popestril Adam s poljubčkom na lice, ki ga je namenil njegovi Anne.

Moji najljubši outfiti:

Candice Swanepoel
Toni Garrn
Lily Aldridge
Alessandra Ambrosio
Alessandra Ambrosio
Lily Donaldson
Flavia de Oliveira
Flavia de Oliveira
Alessandra Ambrosio
Izabel Goulart
Toni Garrn
Shanina Shaik
Adriana Lima
Emanuela de Paula
Miranda Kerr
Miranda Kerr
Erin Heatherton
Karlie Kloss
Constance Jablonski
Adam & Anne
Adam Levine & Anne Vyalitsyna
Elsa Hosk
Chanel Iman
Foto: fashionologie.com


P.S: Prepričana sem, da bo Arya (kot je obljubila) poskrbela za še bolj poglobljeno objavo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar