ponedeljek, 12. marec 2012

Eurovision 2012 Part II

In tu je še nekaj novih pesmi. Po pričakovanju so Švedi izbrali Loreen, ki ima res všečno skladbo. Sicer mi je njen kung fu nastop malo smešen, ampak ok, vsak ima svojo interpretacijo. In potem je tu še Željko Joksimović, predstavnik Srbije. Tudi njegova pesem mi je všeč, sploh besedilo, ampak po drugi strani se mi pa melodija zdi tako znana (asociirala me je na melodijo, ki je na začetku komada Paradise od skupine Coldplay).

Tudi Rusi so medtem že izbrali svoje predstavnice..Hja, brez komentarja sem :)
Danes imajo finale v Grčiji, 14. marca pa bo svojega predstavnika na tiskovni konferenci razkril tudi San Marino.

Torej, mojim zaenkrat najbolj všečnim petim skladbam se pridružujeta še tile 2 pesmi:

Švedska: Loreen - Euphoria



Srbija: Željko Joksimović - Nije Ljubav Stvar

Ni komentarjev:

Objavite komentar