ponedeljek, 4. marec 2013

Waking Up

Hmmm, kako naj ga poimenujem? Februarsko spanje bo kar pravi izraz :) Priznam, da mi je nekoliko primanjkovalo energije in tudi idej, zato je moj blog v februarju zaspal.
Dogajalo se je marsikaj - po dolgem času sem šla popolnoma našemljena na pustovanje, naredila sem dva snežaka (nazadnje sem ga postavljala pred tremi leti), odkidala kar nekaj snega, naredila par stvari za diplomo.  Ob tistem najbolj obilnem sneženju, ko sem se vračala iz službe, sem z avtom nasedla na snegu, na pomoč pa mi je priskočil popoln neznanec, za kar sem mu bila res hvaležna - lahko bi se namreč samo odpeljal mimo. Veliko sem se sprehajala in bila na ta način deležna čudovitih pogledov na naravo. Najbolj pa mi je ostala v spominu tortica, ki so jo nama s prijateljico podarili v slaščičarni za valentinovo :)





Marec je tu in čas je za nove izzive. Ponovno se bom lotila "No Sweets" izziva (nekaj podobnega sem izvajala tule KLIK), ampak o tem več kasneje.

Vsem pa želim čimbolj doživet marec :)


4 komentarji:

  1. Uh, jaz bi se tudi šla to igrico :) no sweets :p ampak kaj, ko sem ravno včeraj kupila čokoladdooo :) hehehe ....

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, poznam to :P Lahko se vseeno pridružiš..jaz si bom dovolila nekaj sladkega ob nedeljah, tako da jo lahko za takrat prihraniš (no, samo ne cele naenkrat pojest) :) Zame je namreč dosežek že, če zdržim en dan brez čokolade, zato si bom vseeno pustila en cheat day v tednu..
    Danes objavim, kako bo potekal tale izziv :) Več nas bo, lažje bo zdržat..

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse kar si ti počela meseca februarja, jaz nisem. Veliko sem spala, ampak sem bila tudi bolana. Vedno ko je lepo naletaval sneg sem zbolela, tako da ni bilo nič z delanjem snežakov in angelčkov (Jaz jih že nisem delala.. sploh ne vem če sem kdaj, mogoče v vrtecu :P). Tudi sprehajala se nisem.. Tako da si res imela prečudovit februar. Naj bo takšen tudi marec (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za lepe želje :)
      Oh, to pa res ni prijetno, če zboliš..No, boš pa počakala na naslednjo zimo in si takrat privoščila nekaj zimskih otroških trenutkov..Do takrat pa tudi ti uživaj v vseh letnih časih, saj je vsak po svoje čaroben :)

      Izbriši