ponedeljek, 8. september 2014

My Wishlist

V tokratni objavi predstavljam nekaj kosov, s katerimi bi želela popestriti vsebino moje omare.

Med novimi kosi nakita si želim predvsem zapestnice povezane s prstani in "razpoloženjske" prstane. Oboje mi je že od nekdaj všeč, saj so nekaj posebnega, poleg tega se mi zdi, da se odlično skladajo z mojim stilom.


Obvezen nakup v jesenskem času bodo tudi takoimenovani Combat Boots. Škornji, ki jih lahko kombiniraš praktično vsepovsod. Najprej se moram odločiti, kako visoke bom vzela, nato sledi iskanje pravega para.


Prav tako med obvezne kose spadajo udobni, mehki in topli puloverji in jopice. Sicer upam, da bo vreme še nekaj časa dovolj toplo, da mi ne bo treba posegati po takih kosih oblačil, vendar bodo vsekakor nekje na dosegu roke.


Zadnji, a prav tako zelo zaželen kos oblačila, ki ga nameravam kupiti pa je črna oblekica z dolgimi ali tričetrt rokavi. Upam, da najdem pravo zase.



Katera oblačila oziroma dodatke si pa vi želite v omari?

Ni komentarjev:

Objavite komentar